måndag 1 mars 2010

funderar på om jag börjar bli sjuk.. har ont i huvudet och har haft det i mindre mängder under dagen, första skoldagen på tja, fem veckor? ;)

dagen börjar med ljud, med vår kära hkiss. seriöst, byt ut honom! bläblä..
sen idrott där becca höll lektionen, en rolig lektion tycker jag! :)
och historia med vår nya lärare, susanna tror jag hon hette. verkar lite.. ja? jag vet inte. mongo kanske ;p haha. jaja

fick trevligt sällskap till stationen idag :] sånt där som inte händer så ofta.


amanda berättade en grej för mig idag. jag blev lite pissed off! vi är i samma projektarbetesgrupp, och en gång när vi hade möte pratade vi om den där jävla rapporten man ska skriva. och jag föreslog att vi skulle skriva den tillsammans, för jag trodde man skulle göra det även om man va i en grupp.. visst att man måste skriva vissa moment själv, de fattar ju jag med? men jaja.
sen va jag och ida tvungna att gå till våra ind. val. amanda och den andra ida va kvar och då säger beata att hon tror att jag inte kan skriva den själv för att jag inte är med i gruppen eller vafan de var? jag bara: hallå? jag har varit med varenda jävla gång vi har tryck tröjorna! hon vet inte ens va hon pratar om.
blev faktiskt ledsen när jag fick höra det.. och nu känns det inte ens kul att göra det här. vill inte ens gå på möterna, vill inte! hur kan man säga så till ens kompisar? hon fattar väl att vi snackar?
åh :(

blev på dåligt humör nu.

kolla på jalla jalla nu.

bajs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar