onsdag 13 juli 2011

cloud connected

Nu har jag sett nya Xmen filmen. Den va väl helt okej. Långt ifrån så bra som resten av filmerna, men det kan ju ha berott på att jag inte fattade hur man brände ut med text, så vi hade ingen text, varken på svenska eller engelska ;P men lite förstod man ju? eller;) haha!
Har även tankat ner första säsong av andra avenyn, hela 99 avsnitt!!?! har lite att göra så att säga ;b tänkte om det är bra så man har nåt att göra, är väldigt rastlös av mig. Men får inte börja kolla förrän jag läst ut sista HP boken. Vill inte vara besatt av två saker, om jag nu blir det ;D
Imorgon är det jobb igen, 7,30-14, skönt pass! =) Ska köra på mamma&pappa på kvällen, sen är jag väl uttråkad som vanligt.. höhö.

Nu ska jag väl lägga mig, hör&häpna, och läsa i min bok ;) eller kolla lite på tv med mamma&pappa, som varit borta i tre dagar. lite skönt ändå ;) hihi.

På lördag fyller min fina kusin Ida 20 år, och det ska firas med fest. jag gillart! känner nog dock inte så många, men det kan ju vara trevligt det med :) saknar våra tider tillsammans. det var bland det bästa. <3

Ciao
p.s. jag & martin ser söta ut på bild. d.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar