onsdag 28 september 2011

all for me

Denna dagen har inte kunnat bli bättre tror jag! Började med att Amanda kom till mig vid halv tio och vi hade en liten romantisk frukost med äggmacka & kaffe. eller ja hon drack ju vatten ;) haha. sen åt vi vaniljsås med äppelpaj.. det va gott, även om de va kanel i.
sen mötte jag upp Madde istan, tråkamanda va lite sjuk så hon ville åka hem. men Madde & jag gick runt lite och jag köpte en ny mössa samt vantar. hihi. nöjd tjej. Nu ska jag bara hitta en vinterjacka & riktiga uggs så är jag klar för vintern! =)
kvällen spenderades på jobbet, tiden gick sjukt fort!!

imorgon blir det lite jobb igen, sen ska jag nog träffa Amanda på kvällen. annars vet jag inte redigt vad som händer. är iallafall ledig på fredag, för att redan jobba lördag&söndag kväll. awesome.

Nu ska jag soova.
CIAO
p.s. you're like air. d.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar