måndag 4 juni 2012

ny vecka

Lite dåligt med uppdatering i helgen märkte jag. har knappt varit hemma eller haft tid.. i fredags blev det jobb till 21, där efter åkte jag hem till david och kollade på film, tillsammans med jonas & andreas. mycket trevligt, och jag behövde det. mina killar är bäst! :) i lördags jobbade jag också kvällspasset, och sen åkte jag hem till maddie, som hade sin 20 års fest! mycket trevligt. finaste du <3 . söndagen bestod av jobb mellan 12-18, och vid halv sju befann jag mig i tvärskog där det serverades grillat med hela familjen. bästaste! :) hihi. sen kom jag hem med ett pussel som jag självklart var tvungen att börja med, så kom i säng väldigt sent! ;) så halva min tvättid försvann idag, jag som verkligen behöver den! ;P haha! :D så idag blir det tvätta massa, ska dra iväg och handla snart, och sen blir det jobb 15-21 ! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar