torsdag 13 september 2012

Effektiv dag har det varit idag! :) städat hela lägenheten, puh! Varit på Ikea och shoppat lite:) man blir lite gladare då. Lunchat med madde och så blev det massa film med finaste Cazzy! :)
Tycker det är sjukt tråkigt att vara ledig så här mycket.. Men lite skönt ibland, hoppas på att det blir lite mer framöver :))
Kom hem för någon timme sen, pratade med en bra person i telefon. Jag blev väldigt glad. :)) väldigt glad.

Imorgon blir det promenad 1 mil eller jogga 5 km. Får se hur mina ben mår. Gillar inte att dom redan krånglar :( Sen ska jag bjuda världens bästa bror på lunch, tvätta & förhoppningsvis träffa Amanda. :) annars kolla på superhjälte filmer, som en viss person tvingar mig till ;) hihi

Nu ska jag bli trött! Puss på er
Förutom den jävel som repade min bil. Fuck off!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar