måndag 14 januari 2013

bitch please

Dåligt med bloggandet. ;) men har haft "fullt upp". I fredags blev jag inringd tidigare så fick sluta vid tre istället för sju! Det tackar man för. Lagade lite mat och den hängde jag hos mamma och pappa hela kvällen. Spelare tp och kollade på på spåret och lite annat skit :)

På lördagen tog jag det lugnt, skulle ju orka med utekvällen. ;) började hos Amanda. Vi firade hennes födelsedag, påsk, midsommar, hade kräftskiva och sen jul. Var mycket trevligt! :D sen blev det en tripp till olearys och sedan Stortorget. Hade aldrig varit där men vart helt ok. Nattmat på corner - fint! Och så aktade vi halkan! Hahaha:D

Igår blev det kalas i förlösa. Hade hejdå för Maja som ska till London i typ ett år. :) måste hälsa på!! Sjukt gutt ;) hehe.

Idag ska jag ha kalas för mormor, morfar, farmor, farfar och Dagny. Sen ska jag leka med Cazzy !! :D bäst.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar