torsdag 21 mars 2013

...

Igår vart det en seg dag. Hade träningsvärk. Polisen ringde, satt i förhör i 1,5 timme. Fanns väldigt mycket att prata om. Handlade om inbrottet på ica. Och förhördes som vittne. Kändes rätt bra efteråt, inte bästa att åka och jobba efteråt direkt kanske. Men vad ska jag göra. Tycker fortfarande att det är väldigt obehagligt. Hoppas verkligen dom får tag på idioterna och vi kan få andas ut.

Efter jobbet åkte jag en stund till malin, som hade förfest. Jag var nykter men det var väldigt trevligt ändå! Körde in fyllorna till stan och sen åkte jag hem till min säng.

Idag snöar det igen. Hatar snö. Vill döda snön. Jag vill fan ha vår nu. Är så sjukt deprimerande med snö.
Ska på nån hjärtstartsutbildning på 2 timmar idag med jobbet. Känns rätt ovärt men tanke på snön och min braiga bil. Vi får se.

Många tankar, inga svar. Jag blir galen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar