onsdag 12 juni 2013

Hej hej

Varit dåligt med bloggeriet den senaste tiden. Men det beror mest på att jag har jobbat så himla mycket. Ledig tre dagar på tre veckor tar all min energi.. Har kommit fram till att jag aldrig ska byta helg med någon igen. Det är fan skitjobbigt! 
Denna veckan har jag stängt måndag och tisdag, båda dagarna med nya sommarjobbare. Det tar också på krafterna, eftersom man måste tänka för två, dom kan tyvärr inte rutinerna än.. Och sen är det galet mycket folk när vi ska stänga så ganska svårt att lära också. Men igår gick det rätt så bra. Så nu har jag också haft två skitstressiga kvällar på rad. Vilket inte är så nice. 
Så jag har bokat in en helg med min vapendragare så jag ska få min energi tillbaka :D 

Annars har det inte hänt så mycket faktiskt. Sett klart GG nu och det var otippat vem det var! ;)

Nu ska jag äta frukost. Puss 

 
Solade hos linnea igår, mysigt innan regnet kom! Haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar