torsdag 7 november 2013

jomenvisst!

Igår var jag ute på en test-jogging-runda. Det gick förvånansvärt bra! Kunde jogga till en hel låt tre gånger, dock inte i rad. Men det kommer nog snart :) kändes faktiskt väldigt bra! 

Idag är jag ledig. Har än så länge inga planer. Ska fixa matlådor till helgen. Tredje helgen i rad jag tillbringar på jobbet. Och eftersom vi byter schema nästa vecka(fick reda på det i måndags) så skulle jag fått jobba fyra helger i rad, för jag bytte ju med Jonatan när jag skulle till Göteborg. Men nu har jag bytt helg så bytte ju i onödan. Kände inte för att jobba fyra helger i rad så gav bort den:) har inte haft speciellt mycket fritid sista tiden. Så tyckte jag var värd det. 

Bara två veckor kvar innan vi drar till Göteborg. Ska bli såååå jävla gutt :D 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar