onsdag 6 augusti 2014

mot Göteborg

Spontanis till Göteborg idag. Amandas kompis Cissi jobbar på Way out West och fixade gratisbiljetter. Eftersom Sofia inte kunde följa med så fick jag det :D
Det ska bli väldigt kul att komma iväg lite, få vara med Amanda och lyssna på musik. :) det är sex år sen jag var där med Amanda. Tiden går fort =) hihi

...men jag har också ångest inför denna resan. Kommer ju inte träffa Elias på fem dagar. Det kommer bli sjukt jobbigt men också väldigt bra kanske. Han kom och sa hejdå nyss, jag kommer sakna honom så otroligt mycket! Jag som saknar honom efter ett par timmar bara.. Men det ska gå bra :D

Har redan packat klart, så nu ska jag väl försöka sysselsätta mig med nåt så tiden går lite fortare :)

Hejdå Nybro, Hej Göteborg

Xoxo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar