torsdag 25 september 2014

Hehe

Bloggar tydligen dåligt igen! Glömmer helt bort det bara. ;b 

Sigge sköter sig rätt bra här hemma. Nyfiken på allt som går en på nerverna ibland. Haha! Men han går på lådan & han äter. Han börjar ta sig friheter som vi försöker hindra. Igår tyckte han det var trevligt att hoppa ner i toastolen medan Elias står där och kissar. Kissekatten fick duscha och det gillade han inte. Men nu är han ren & fin. 

Jag har hunnit träffa Lydia tre gånger( så jag borde ha haft nåt att blogga om;))
Häromdagen var vi hos mickan och lagade mat. Lax med potatis & romsås. Det var mycket gott som vanligt. :)

Idag är jag ledig. Och det ör lön. Så sla passa på att åka in till Kalmar och fixa massa. Ikea, djurkompaonet står högst upp på listan. Wiho! ;)


Gjorde om min tatuering för drygt en vecka sen. Är så nöjd nu! 
Min fina familj ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar