lördag 9 maj 2015

Wiho

Sen jag började träna har jag blivit mer pigg, har fått mer energi och är allmänt gladare. Känns toppen faktiskt! 
I torsdag tänkte jag ha sovmorgonen, gav upp vid halv åtta och cyklade en mil. Igår var jag ledig, tänkte ta sovmorgon. Gick ett par kilometer med mamma & sen åkte vi till Kalmar. Var hemma innan tolv. Haha! Sen började jag rensa och dina i köket. 

Idag är jag ledig igen. Vid typ halv nio gav sig jag & älskling ut på promenad. Vi gick till svartbäcksmåla och testade utegymmet. Var väl så där. Sen hem igen. 
Nu har vi hållit på och greja i hallen i fem timmar. Mycket att göra :P men kommer bli så mycket finare. 

Nu ska vi äta och sen kanske greja lite till. :D 


Den fula, slitna, lila tapeten ska bort! 
Vitsippor finns de gott om :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar