lördag 24 oktober 2015

Örebro

I eftermiddag bär det av mot Örebro! Woop in flames för sjunde gången. Första gången jag ska se en klubbspelning så det ska bli så jäkla skoj :D 

I måndags bokade mamma & pappa resa till Rhodos. Hela familjen + Elias ❤️ (tråkigt att inte Marika kunde). 
Så denna veckan bestämde jag mig att på riktigt ta tag i träningen. Lite smått iaf ;) infört godis-, chips-& McDonaldsförbud! Haha. Och så har jag varit ute på 4 långpromenader denna veckan. Har faktiskt inte ens varit sugen på godis eller chips. Clementinerna är så goda nu så det är lite lättare då ;) 
Nu är det bara 228 dagar kvar. 

Om fyra veckor kommer Josse hem på besök. :D mys! Saknar henne❤️

Hösten. Mysigaste årstiden 
Söt Sigge 
Fick med mig älsklingen ut på promenad häromdagen. Inte dåligt :D
Rhodos 4 år sen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar