lördag 30 januari 2016

Kosta Boda Art Hotell

Nu har vi precis njutit av en trerätters här. Till förrät fick vi rimmad lax. Blandade man de allt som var på tallriken så var det helt okej :) 
Lite dålig bild. De gröna är sparris, sen fick man laxchips & nån gegga på toppen. 

Till varmrätt fick vi oxfilé. Den var supergod! Fast jag fick ta medium/welldone. Men den var perfekt. Till skulle man få tryffel-& potatispuré Men de kunde jag inte äta så fick vanliga potatis. Det var gott ändå
Fanns ett alkoholfritt rödvin. Det satt fint. 

Efterrätten var créme brule, men de fick jag ju inte heller äta. Så jag fick flamberad ananas med havtornsobert. Det var gott men var så mätt så orkade knappt äta nåt. 
Min 
Créme brule med yoghurtsorbet. 

På dagen gick vi en sväng på kosta outlet. Elias hittade en tjocktröja. Annars fanns de inte så mycket kul. 
Alla behandlingar var bokade utom fiskpedikyr. Och det hade vi ändå tänkt, så det var gutt! Hade så torra fötter så det var bra. Nu är dom lena & fina! 


Nu är det snart sovdags. Imorgon blir det hotellfrukost och sen söndagsmiddag hos mamma och pappa. Perfekt avslut på en supermysig helg! 
Och bebismagen växer ❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar