söndag 11 september 2016

Helg!

Helgen är redan slut :( går alldeles för fort!! 
I fredags slappade Agnes och jag fram till typ två. Då gick vi på långpromenad med mormor. Hade varit mulet hela dagen, fram till vi skulle gå. Då blev de typ 25 grader och strålande sol. Höll på att svettas ihjäl, men de va gött ☺️ på kvällen hade Elias och jag fredagsmys med film och chips och tvätt. 

Igår åkte vi iväg och letade svamp. Hittade nog allt utom kantareller. Vet inte varför jag försöker ens, hittar seriöst aldrig några när jag är ute 😂 men skönt att få komma ut i skogen lite. 
På kvällen hade jag och mamma kräftskiva men skumpa, räkor, melon, knäcke och såklart kräftor. Sååå gott! Har nog inte ätit kräftor sen Linnéas kräftskiva för 4 år sen. Och skumpan satt fint. Mamma bjöd även på pavlova med dumletäcke. Hur gott som helst 😍 tack mamma för allt! Hade en supermysig kväll❤️

Idag kom Simon och Julia och Calle förbi en sväng. Grabbarna skulle skjuta lerduvor, och Julia hängde med mig & Agnes. Pratade massor. Mys! ❤️

Nu har vi varit och handlat och nattat Agnes, så blir film innan vi däckar. 
Har varit en bra helg :D




1 kommentar:

  1. An essential word you filled out here. Great post it is. I like the way you chose to complete this post here. Thank you for the article sharing here.

    SvaraRadera