onsdag 31 maj 2017

En regnig onsdag

Idag har det regnat nästan hela dagen. Faktiskt ganska skönt. Tog på mig jacka och hade vagnen i regnskydd, tror ni det regnade nåt när vi gick? Nej. Solen kom fram och jag höll på att svettas ihjäl... haha! Men skönt det, slapp man bli dyngsur, för det började regna typ 10 min efter vi kommit hem ;) 

Annars har dagen varit lugn och skön. Lekt lite, övat på att gå och stå. Hon börjar klättrar upp på mer saker nu, innan har det bara varit mot oss eller sängen. Får se när hon börjar gå då🙈 
Vi gjorde halloumiburgare till middag, så gott! Trodde aldrig jag skulle tycka det, och absolut inte Elias, men det är supergott!

Skruttan har ju kommit in med några möss till oss. Supergulligt. Verkligen. Väckte Elias natten mot fredagen, eftersom Sigge lekte med den, så han fick slänga ut den. På söndagskvällen kom hon ner med en när vi satt och kollade på film.. och på måndagsmorgonen kom hon in med en till. Elias var inte hemma, så jag fick panik och spolade ner den i toan😂 men sen dess har hon, tack och lov, peppar papper ta i trä, inte tagit in fler. 🐭

Nu är det snart äntligen läggdags! Och förmodligen en fyra dagars helg väntar. Hoppas Elias är ledig på måndag 🎉
Jag ska oavsett till frisören då, och det ska bli så gutt!

Puss och god natt 
Min lilla skatt 
Vill också vara så här söt när jag sover. 

Igår hade jag världens mensvärk. Skruttan och jag tog en liten nappis. Bästa. 

1 kommentar:

  1. Great Article it its really informative and innovative keep us posted with new updates. its was reallyvaluable. thanks a lot.replliques montres

    SvaraRadera