onsdag 21 oktober 2009

dags att uppdatera lite igen tycker jag. finns egentligen inget att skriva om. det är cirkus en och en halv månad kvar till göteborg & in flames och längtar nästan ihjäl mig. vill åka och sen vara där lääänge! :D men men. snart fyller ida år och då blir det äntligen utgång för henne med! :) ska bli trevligt! men innan fyller ju faktiskt lisa år också, och då blir det också utgång! naaajs! :D

nästa vecka är det höstlov, kan tyckas vara skönt. men jag har så mycket jag ska hinna med; projektarbete i första hand, historia, naturkunskap b, svenska nationella muntliga och säkert med mera! känns väldigt kul att plugga hela lovet! men men! i måndags provade vi studentmössor, och det känns både väldigt bra samtidigt väldigt dåligt. nu är klassen så himla bra så jag vill inte skiljas från den.. hoppas verkligen att jag håller kontakten med mina finaste vänner. för jag kommer sakna att aldrig träffa dom varje dag, ha flumiga dagar, ha tjuriga dagar, ha roliga dagar, ha tråkiga dagar, skratta åt alla mongon som finns & prata en jävla massa skit!
men så längtar jag ändå till studenten. vad ska man göra sen? vill jag bort härifrån eller inte? hjälp?

elínG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar