onsdag 28 oktober 2009

nu är hösten här och snart kommer vintern med rasande fart.
då känns det rätt härligt att tänka på alla underbara sommardagar man hade. många minnen, många väldigt bra minnen är faktiskt från sandvik. jobbet skiter jag i för det sög redigt, iaf för det mesta. ibland det var rätt skönt att jobba, när det inte kom så mycket folk och man mest drog omkring. men det är kvällarna jag kommer minnas. alltså, vi hade ju så jävla roligt. jag tänker på erika nästan varje dag. vi blev så jädrans bra kompisar, man sågs varje dag & sen nu. typ ingenting. jag saknar verkligen det. jag saknar alla sovkamrater. vi fick hur bra kontakt som helst. jag skulle faktiskt kunna bo tillsammans med er hela tiden. hade varit så jävla underbart! saknar sommaren. vill ha tillbaka stunder som man aldrig vill ta slut. minns våra nattbad, våra filmkvällar, bråk om typ allt, festerna, våra mål att börja springa, cykla & all träning som inte blev av så mycket :), pratstunder, rökstunder, fixa oss i ordningstunder, vem-som-skulle-göra-vad-stunder, vem-som-skulle-städa-stunder och ja. allt med er. Erika Påledal, Yasha Åkesson, Amanda Olofzon, Joakim Skyllberg, ni har varit dom som gjort min sommar till ett av de bästa minnerna jag nånsin kommer få. det finns också andra personer som fanns där, men som inte bodde där så länge eller på ett annat ställe, ni är <3.

Snart är det dags för mig & louise och åka till göteborg. underbart säger jag! :]

hope and glory

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar