måndag 4 januari 2010

fjärde dagen in på det nya året, 2010!
hoppas detta året blir bättre i sin helhet än förra. :]
kan behövas!

nyårafton tillbringades i nybros scoutkårstuga med ett 30-tal personer. majoriteten var bra, sen fanns det vissa mindre eh bra personer. men dom sket jag i! ;) det bjöds på kall planka, helt okej och det dracks ett antal öl. jag talar för mig själv och tyckte det var mycket trevligt!
tolvslaget smällde vi av lite raketer och drack skumpa. Ida jag & Amanda drog en runda till "stan" där vi träffade lite människor.
vi kom hem nästan förtidigt, tråkigt!!!!
dagen efter tillbringades mesta dels med andreas & david. trött och frös gjorde jag så var väl inte så uppmuntrad av det. kom hem vid fem och va helt slut.

men det var inte det bästa nyåret, men det va ett jävligt bra ett! :)

fyller 19 om 12 dagar, funny bunny, ett år kvar till bolaget....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar