söndag 31 januari 2010

vilken bra helg!
fredag:
fick sluta tidigt så jag kunde ta ett bussen hem! :D inte helt fel! blev att duscha, göra mig i ordning, köpa pizza och åka till Josse! :) sen blev det 2,5 timmars resa till Nässjö och stå i kö i typ 20 min ( varken jag eller Josse va beredda på att stå i kö... KALLT ), vi köpte oss varsin mössa och sen började den där jävla väntan på att Backyard Babies skulle börja spela. Förbandet hette sator och va lite tråkiga. dom spelade en bra låt; this is my life! hoho, inte ens deras låt. menmen! :D sen runt halv elva började dom spela! och det va bra :D dock har jag inte lyssnar på deras nya album, och såklart spelade dom massa låtar från den. dåligt! ;) men dom spelade många av mina favoritlåtar! dregen va ruskigt snygg. :] tack Josse för födelsedagspresenten! <3 sen blev det 2,5 timmars bilfärd hem också. Josse fick köra hem och körde nästan på en räv och skrämde nästan ihjäl mig när jag halvsov med att tvärbromsa för ett råddjur. MEN EN TOPPEN KVÄLL BÄSTA SYSTER <3

lördag:
mamma väckte mig runt tio, så vi drog in till stan. köpte inget! :O fantastiskt. hämtade dock min efterlängtade dator! :) hihi. sen blev det hem för att göra sig i ordning för kvällen med ICA Stinsen! ;) blev trerätters på Hansons krog. förrätten va inte någon hit, hanna och jag fick sitta och trycka in oss den. någon macka med sån äckelost och rocculasallad! :S fy. varmrätt entrecote med potatisgratäng! fettnice! :D dock för stor köttbit :P till efterrätt med det en hallonpannacotta, ruskigt god, dock va jag mätt! :( det var de godaste. men men! sen förfestade jag, hanna & charlotte. sen blev det bistro och rocken med fint folk! :) <3

söndag
sovmorgon till halv tolv. har aldrig hänt innan! men blev en dag med en saknad malin! :) <3

håller tummarna för praktik...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar