måndag 16 maj 2011

i hate everything about you

Måndag igen, & jag är ledig. Tänkte ge mig ut på långpromenad, men hann kanske max en 1km innan det började ösregna så fick springa hem :/ tur va väl det för efter en stund började det hagla också.. men nu får jag inget dåligt samvete av att sitta inne ;) hoppas x-men kommer hem snart så jag kan ha lite maraton! =)
ikväll blir det nog lite fiske med Amanda! bara vädret blir lite bättre. men annars regnkläder på! det är mysigt att fiska. ska väl bara ge mig ut & gräva lite mask. men tycker amanda kan komma hem nu ist för vid nio!! ;)

Ge mig 1 juli nu!! Vill åka härifrån så fort som möjligt! + se massa jävla bra band & festa i Göteborg, vad kan bli bättre?
slipper alla falska människor här iallafall. fuck off.

nu; film!

ciao
p.s. I LOVE YOU! d.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar