fredag 20 maj 2011

om sanningen ska fram

Idag blev det jobb 13-20.15. Hade faktiskt massvis att göra, dels för att de kom varor men sen också att vi fått fel varor. Men det löste väl sig. Vet inte redigt om jag sa eller gjorde rätt. haha ;) men blir nog bra.
Sen blev det kalas hos farmor som fyller 70 år! Mycket trevligt att se dom en stund allihopa =) Henke & jag pratade lite om tatueringar och han ska börja skissa en till min arm :D äntligen! mamma blev lite bitter, men bryr jag mig? ;) hihi.

Nu sitter jag & väntar på att Jokko & John ska hämta mig så vi kan hämta Kalle & sen dra till Emmaboda. Imorgon är det ju Strippen så idag är det "strippenförfest" typ. Blir nog skoj.

Det blir aldrig som förr. Du har förlorat din chans. Jag orkar inte ta din skit hela tiden. Du är en vän. Men inte mer än så.

MIMIKRY - MIN SÅNG.

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar