tisdag 25 oktober 2011

and justice for all...


Blev några timmars jobb idag, sen hem till mamma & pappa för att hämta lite grejer, hittade även några fina lpskivor som pryder på min vägg! mer kommer. måste ner till peter & hämta ksmb och ebba, tror jag! ;) finns ett stort utbud där iaf! me like.
nu väntar jag på att amanda ska bli klar så vi kan gå ut och gå lång promenad i fina vädret!

på torsdag börjar jag provjobba på ICA i smedby, hur gutt är inte det? tar ca 5 min att gå dit! :D lycklig tjej är jag.

saknar fortfarande säng, men håller tummarna hårt för att den ska komma imorgon!

ciao
p.s. helloween, maiden & metallica. awesome d.s.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du ska få provjobba hos Tony :) hoppas det går bra och att du får jobba lite mer! Hur går det med LCHF ? =) kraaam

    SvaraRadera