måndag 31 oktober 2011

never be a star


igår va jag för trött, arg och ledsen för att blogga. tråkigt eftersom jag ville skriva om lördagen ;)

det började med hemmagjord pizza ala elin & ida. god med lite degig, haha! sen började den långa förändringen. eller min va väl inte jättestor ;) jag var rockare, tyckte det kunde va kul, det tyckte två andra också ;)
det var sjukt kul att alla va utklädda! :D awesome folk. tack för en bra kväll.

igår blev det ett par timmars jobb och bio med Elin, Jokko, John & Robin! Vi såg Svensson Svensson och den va faktiskt skitbra! =) Gustav är ju för rolig! =)

idag har jag tränat body pump med mamma och snart kommer Amanda förbi. Vad som händer resten av dagen vet jag faktiskt inte.

ciao
p.s. min outfit. dock blev det några hål i byxorna och en annan frisyr. d.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar