torsdag 23 februari 2012

hejdå smedby

Sista natten i fritzelkällaren. Ska bli sjukt skönt att flytta.
Amanda och jag var i lägenheten förut och lastade in massa grejer, som inte kändes så mycket när vi va klara. men vad jag inte ville lämna den... kommer bli så nice =)
sen blev det käk på mcd, en runda på öb, sitta i kö till biltvätt i en halvtimme, en fick en fin bil så lätt värt! när jag väl kom "hem", kom jag på att jag glömt hämta tidningar hos mamma och pappa, så blev en runda dit också. så nu är allt packat, förutom det jag måste ha imorgon, så klart! :)

hela min hall var full av grejer. förstår inte vart allt kommer ifrån? tyckte jag redan hade packat allt igår :P men sen hittade jag saker här och var. nu så jag tex att jag inte tömt min garderob. så ut en sväng till bilen igen med meeer kläder ;) SKOJ.

aja, haft en kanon dag helt enkelt. imorgon blir det jobb till tre, sen till lägenheten och fixa, sen till Amanda för hon fyller 21! :) stor tjej ;) <3

nu; ut till bilen med kläder
sen; SOVA! :)

gnight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar