måndag 27 februari 2012

Oh yeah

Varit mycket i helgen så har inte hunnit blogga!;)
I fredags jobbade jag till tre och under tiden så flyttade min familj mig från smedby till Nybro. Nice!
Sen var se fixa massa, ser helt okej ut nu dock massa saker överallt!;)
Lördagen kom och de blev ett besök på Ikea med mamma Anton och Amanda :) några tusenlappar fattigare ;) så till Nybro och sätta ihop allt, med hjälp av mamma pappa Anton & Amanda! :) bästa
På lördagen skulle det bli en utgång. Men efter bowlingen var jag så trätt så jag åkte hem och sov. Mycket skönt ;)

Igår hände de inte jättemycket. Mamma och jag var och städade men oturligt nog va dom inte hemma så kunde inte lämna nyckeln. Vilket betyder att jag måste göra de imon :/ Buhu!
Idag blir de jobb till två, sen dammsuga lägenheten från allt skit! Sen kanske packa upp lite saker.. Och hitta mitt förråd också ;)

Nu ska jag åka till jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar