torsdag 22 mars 2012

bärs som bärs

Igår blev det en kväll med Michelle & Niclas. Vi kollade på hockey och HV åkte ut. lite tråkigt men michelle vart ju glad. haha =) sen blev det bb tittande, och vi börjar fundera lite på vafan dom håller på med. sen när började man tolerera mobbning? det är vuxna människor där inne som beter sig värre än högstadieungdomar. helt jävla sjukt förfan.
Hoppas verkligen bb gör något åt detta, annars kommer dom nog förlora många tittare.

Idag blir det jobb, känns kooonstigt! hehe. Solen skiner som bara den så blir nog en promenad snart. men sitter och diggar musik och är allmänt pepp på livet. igår var jag lite deppig, men känner att jag kommer klara mig utmärkt. får bara snåla på allt som jag annars skiter i =) börja tänka framåt.
startade ett nytt sparkonto där jag ska spara minst 500 varje månad. känns bra.


nu längtar jag efter sommaren. ska för första gången på tre år ta semester. dock vet jag inte när. ska kolla det idag. SKA BLI SKÖNT! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar