måndag 12 mars 2012

payback is a bitch

Denna dagen har försvunnit. Jobb till två, kändes som om jag var på jobbet en timme ;) haha!
sen var jag med Amanda, vi gjorde goda baugetter, kollade på film, slappade, kollade massa big brother. pratat om världens problem osv.
bra dag, men en mycket bra människa.


Did you ever hear what I told you?
Did you ever read what I wrote you?
Did you ever listen to what we played?
Did you ever let in what the world said?
Did we get this far just to feel your hate?
Did we play to become only pawns in the game?
How blind can you be, don't you see?
You chose the long road, but we'll be waiting

Bye, bye, beautiful!


hittade förövrigt min bästa brända skiva nånsin idag. jag blev lycklig. snart kommer jag bli lite glad också.. tihi ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar