fredag 27 juli 2012

:)

Igår blev det köpingsvik med Sofie. Vi kom fram kvart över nio och åkte därifrån kl fem. ganska bra jobbat faktiskt, för att vara mig helst. Jag brukar bli rastlös efter max två timmar. men igår gick det bra. kallt som fan i vattnet, men vi badade "massvis" ändå! doppade oss några gånger iallafall! :) jag hade gjort glutenfria pannkakor som uppskattades väldigt mycket, och Sofies mamma hade gjort pizzabullar :)) idag har dagen bestått av jobb, jobbigt var det idag. vet inte varför men fanns ingen motivation tyvärr. när jag kom hem blev det en timmes promenad i rask takt med mamsen! :) vilket resulterade i ännu ondare fötter än innan! ;) väntar på att klockan ska bli tolv, så blir det en "roadtrip" med mamma till revsudden och halltorp. kommer nog somna i bilen. hehe. men vill ju träffa min favorit! händer ju inte så ofta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar