måndag 23 juli 2012

under and over it

Blivit dåligt med bloggande nu eftersom jag har lämnat in min telefon, och bloggar ju alltid därifrån.. Det har ju inte hänt allt för mycket den senaste veckan ändå! =) Köpt riktiga löparskor nu, och idag invigde jag dom. sjukt sköna! :D kommer bli sjukt bra detta! nu är vi nog fem-sex från jobbet som ska vara med och springa. så jäkla kul! :D ifredags åt jag, mamma, pappa och anton på juventus i nybro. mycket god mat :D blev lite drinkande innan, och sen lite öl. och sen en spontanis med Madde! :) hehe. lördagen låg jag mest. sen åkte jag till min fina kusin Maja, hade lite tjejkväll med mat, popcorn och en massa prat! :)) jag behövde det. blev en mysig natt... ;) igår fyllde min lillebror 19 år! blev lite kalas och min syster hade bakat världens godaste jordgubbstårta! åååh så god! :D idag blev det långpromenad i skogen och nu slappar jag lite innan jobbet! :) vill egentligen ligga ut, men fryser så! :( blä hoppas min älskade iphone kommer denna veckan.. fina bilder från i fredags! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar