fredag 27 december 2013

🎅

Julen Ă€r redan över. Att tre dagar kan gĂ„ sĂ„ fort. Har haft en superbra jul, kanske den bĂ€sta pĂ„ lĂ€nge. 
PĂ„ julafton var vi hos mina kusiner i rockneby. Trevligt att trĂ€ffa alla , hĂ€nder inte sĂ„ ofta. 
Juldagen spenderades hos mot och far. Bara familjen. God mat och fina julklappar. BĂ€sta dagen pĂ„ lĂ€nge. ❤️
Blev utgĂ„ng pĂ„ kvĂ€llen, förfestade med min kusin Maja och hennes kompis, trevligt. Lyddan kom ocksĂ„ och sĂ„ blekfet Sandra pĂ„ det. Faktiskt mycket roligare Ă€n vad jag trodde. 

IgĂ„r bakishĂ€ngde jag och lyddan. Sen blev det en tripp till Öland för att hĂ€lsa pĂ„ linus , och sĂ„ Ă„kte vi och da hej till Ida nĂ€r vi Ă€ndĂ„ va i farten. Bra dag

Idag Àr de dags för jobb igen. Och jobba hela helgen. Inte sÄ pepp direkt. Men de gÄr duga. Har iallafall invigt mina nya pjux jag gick i julklapp! Det gick finfint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar