tisdag 17 december 2013

Jag skulle så gärna skriva exakt vad jag känner och tycker. Men jag vågar inte. Det är så mycket jag vill få ut mig. Men jag vet inte hur jag ska lyckas med det.
Det är så mycket lättare att bara stänga inne alla känslor, men dom kommer alltid i fatt än när man minst anar det.
Känns ibland som om hela mitt liv är meningslöst. Vad lever jag för? Jag har inga svar alls.
Jobbar på ett jobb där ingenting funkar, där dom skiter i allt viktigt och inte bryr sig hur man egentligen mår. Man går dit med ett leende och säger att allt är bra. Det är en falsk utsida. Insidan skriker: Ta mig härifrån!
Jag har ångest varje dag jag åker till jobbet. Mår nästan illa. Hur kan några få människor få en att känna så? Ska man ha ont i magen när man åker till jobbet? Ska man känna att man vill sjukanmäla sig när man ska jobba?
Jag har aldrig känt så här innan. Det skrämmer mig något fruktansvärt. Jag vill inte må så här. Jag vill att det ska vara som vanligt.

Ta mig härifrån. Nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar