söndag 4 januari 2015

2015

Första inlägget i år. Woop woop! 
På nyår var vi hos Elin & Anders med becka, elof, erika, Emanuel, frida & Adam och en hög med barn! :) det var mycket trevligt. :) vi åt trerätters , spelade lite spel och grabbarna bastade lite också! Tolvslaget sköts det raketer & dracks champagne(läs bubbel). Vi åkte hem
Med frida & Adam och var hemma ganska tidigt. Det var faktiskt skönt :)

Igår kom Josh hem till mig, Elias systerson. Vi spelade spel hela kvällen. Xbox, tp, sverigeresan & lite mobilspel. Det var faktiskt väldigt trevligt :) mysigt att lära känna fler personer i Elias familj❤️


_
De här året kommer bli totalt annorlunda. Jag vet inte om det är positivt eller negativt än. Kanske både och? Jag håller alla tummar och tår att det blir ett bra år. Men med redan dåliga nyheter så får vi se vad som händer. :( #fuckcancer


Det bästa som hände 2014 var att jag träffade den här underbara personen! Finns inga ord för hur mycket han betyder för mig! Älskar dig mest



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar