lördag 17 januari 2015

24.

Ja men då är man ett år äldre. Kan ju bli spännande! ;) 
Igår hade jag kalas. Farmor ringde en timme innan och hade feber :( väldigt tråkigt. Speciellt eftersom det är tredje året i rad hon är sjuk när jag ska ha kalas! Men vi hade det trevligt :D bjöd på currykyckling & Josse hade gjorde en supergod tårta!
Och svart! Hur glad blev inte jag liksom?
 
Fick en bakmaskin, presentkort på massage & kalmarboden & Intersport. En bok om lugn mage. Passar verkligen mig! Sen fick jag lite ljuslyktor :) jag är supernöjd! Tack så himla mycket 
Av Elias fick jag en ny extern hårddisk! Behövde ju en ny då min gamla börjar gå sönder. Nu har jag 3tb att fylla. Världens bästa pojkvän har man❤️ 

Idag blir det spinning kl 13.30 med mamsen! Woop. Har nog fått Elias att gå att träna på gymmet under tiden. Inte illa Alls :D sen får vi se vad som händer! 

Sigge var trött efter först lek med Svante på morgonen och sen kalas i flera timmar   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar