måndag 2 februari 2015

Happy

Hej hopp!
I lördags hjälpte vi mamma
& pappa att flytta. Jag var kattvakt. Så jag var nöjd ;) dom skötte sig utmärkt. På kvällen hade planen hela tiden varit Juventus och träffa Niclas engelin. Men sen så var det fullbokat så vi strök det. Så kvällen spenderades hos elin & Anders med becka och elof. 
Och så fick jag sms från hellis att man kom in. Turligt nog skulle vi precis åka. Så vi drog dit! 
Det var nog den bästa kvällen på jävligt länge. Niclas är sjukt trevlig. Vi lirade musik och snackade. Jag är helnöjd! 
Jag & N. 
Fina killar 

Igår kom Amanda förbi en sväng innan hon skulle åka tillbaka till Göteborg. Blev massa snack & mys! ❤️ Eller, hon och Sigge myste mest. Hihi! 

Idag har jag varit hos frissan! Dissade mitt blonda hår. Wooo! ☺️ bild kommer senare. 

Sigge har en ny favvisplats❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar