lördag 14 februari 2015

Tjo!

Dåligt med uppdatering vet jag. Dock har ingen hunnit klaga än ;) 
Jag har kommit igång med träningen nu, det är skönt :) tycker det ä riktigt skoj med spinning. Men måste börja prova lite annat med! Ska försöka komma iväg på nåt på måndag. 

Idag är det alla hjärtans dag. Vi ska äta tre rätters och bara mysa! ❤️ 
Jag tvingade Elias att köpa en blomma till mig. ( han kan ju inte göra nåt gulligt själv hehe) en orkidé , rosor är lite tråkigt eftersom dom dör snabbt. Den var väldigt fin. Lovie

Annars händer det väl inte så mycket. Jobbet går faktiskt bra just nu. Enstaka personer som är muppar men jobbar inte så mycket med dom! Tur det hehe. 

Nu ska vi dricka öl. 

Ha en trevlig helg. Puss 
 Jag är rödhårig nu. Vet inte om jag har skrivit det. Nu vet ni ;)
Sigge ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar