onsdag 17 augusti 2016

Skruttan

Igår hade jag och Agnes en heldag ihop, kvällen själva också. Bockjakten började ju och det skulle Elias på. 🙄
Passade på att gå till mamma på eftermiddagen innan Elias kom hem från jobbet. Sov en timme typ. Så skönt ;) hemma kan man aldrig riktigt slappna av när man sover middag. Men nu var ju mamma där så då sov jag som en stock. Haha. 
Idag började dagen tidigt. Skruttan kastrerades kl 9, så jag ville komma iväg runt 8. Jag kom iväg lite innan åtta till och med. Man vet aldrig hur de går med bebis och katt på morgonen så jag var uppe vid halv sju. 
Vi skulle till läckeby eftersom nybro inte hade några tider. Så medan skruttan var hos vettisen åkte jag och Agnes till mormor och morfar. Dom bjöd på frukost och sen lunch - kroppkakor. Så gott! Morfar var snäll och tvättade bilen medan jag och mormor tog en liten promenad. Mysig dag ❤️
 
Imorgon ska jag och Agnes hälsa på Jennie och Ebbe. :D vi låg på BB samtidigt och fick barn på samma dag. Så himla kul att kunna umgås med nån ny :) 

Nu blir det orange is the new black. Snart klar med fjärde säsongen. När kommer femte?! 
Jag och tant Agnes. 
Gose skruttan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar