torsdag 3 november 2016

Dagny

Tänkte börja dagen som vanligt med en promenad, men Ulrika och barnen ville komma och hälsa på en stund. Träffar dom inte så ofta, så de var klart jag valde de :) mycket trevligt var det. 
På eftermiddagen åkte jag,Agnes och mamma och hälsade på Daggan. Hon var rätt så pigg. Hon och mamma pratade på massor. Vi som bara skulle stanna typ 20 min, åkte hem efter en timme. Agnes skötte sig fint!😍

Nu är vi hemma efter en skön kvällspromenad. Nu blir det soffan resten av kvällen :) puss!
Däckad tjej
Fina Dagny, Agnes och jag❤️

Vi(Elias) sålde lägenheten idag. 235.000 fick vi för den. Helt sjukt för en 2:a i Nybro. Vi är nöjda. 👍🏼🍾
Agnes börjar bli mer intresserad av katterna och katterna av henne. Här trängde sig skruttan ner mellan mig och Agnes. Mys❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar