tisdag 22 november 2016

Tisdag

Dagen började som vanligt 7.30, eller lite tidigare för mig. Man är rätt utvilad när man vaknar när Elias åker till jobbet. Sover runt 8-9 timmar per natt. Haha! Så skönt med ostörd sömn. 
Igår började jag gå ut och gå igen. Saknar det så mycket. Ska börja vänja henne att somna i vagnen, går bra så länge de ör milt ute, så hon inte behöver inte tjocka overall och ligga på mage. 
Idag gick jag med Hellis. Det var trevligt. Träffas så sällan. Så vi fick en timmes promenad och massa skvaller. Hon sov nog 40 min iaf :) bättre än igår. 
Sen innan 12luren var hon supertrött, så la henne lite tidigare. Hon sov typ 2 timmar och 20 min innan jag fick väcka henne. Hon brukar alltid vakna nångång. Men jag hann prata med Jennie i ungefär två timmar. Mycket trevligt! :) hinner knappt ses nåt nu, då båda är håller på med flytt. Dom flyttar 2 januari. Men snart bor vi i hus och allt blir lättare :) 

Agnes har varit rätt tjurig idag. Tror kanske tänderna håller på att komma nu. Hon grät riktigt mycket. Har hon aldrig gjort på de sättet innan. Vi får se om de dyker upp nåt snart :) 

Nu har hon somnat och Elias masserar min rygg. Bästa ❤️
Leka på golvet är mys
Idag gjorde vi(jag) raggisar. Elias stekte fläsk. Bästa maten. Varit min favoriträtt sen jag var liten och är fortfarande :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar