måndag 3 april 2017

Montag

Nu är vi friska från all skit! Så skönt. Varit riktigt pigg idag, inte haft ont nånstans. Hehe. Agnes och jag var ute på långpromenad i solen. Hon sov dock mest. Sen har vi busat massa, ätit och sovit lite till. Dagen har gått så himla fort. Hon har lärt sig att ta sig framåt nu. Går
Fortare och fortare för varje dag. Och hon kan klappa händerna. Lite. Ibland. Är väldigt intresserad av att gå, så försöker "stå-träna" henne. Går inte jättebra😂

Haft ett lång samtal med gullan idag. Hon fyller år🎉🎈 och snackat massa om jobbet. Om det går, så har hon gjort mig ännu mindre pepp på att börja jobba. Haha. 
Sen hade jag ett ännu längre samtal med Ami. Har inte kunnat ses pga att vi varit sjuka och så, så hade en del att prata om. 🙈

Skönt att få prata av sig lite.😅

Nu har Agnes(och jag typ) badat. Hon tycker det är så kul! Plaskar och skvätter. En själv är ju dyngsur efter. 😂 snart är det läggdags för henne och slappis för oss. 

Länge sen jag faktiskt känt att det varit en bra dag, hela dagen, men idag har de det! Mer såna😃 

Puss och god natt!
Vi vill ha sommar☀️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar