måndag 27 mars 2017

Sjukstuga

Förra helgen blev Agnes dålig med feber, som i veckan gick över till förkylning. Nu är hon mest bara snorig. Annars pigg. Mot vad en annan är. När hon väl blev pigg, blev jag sjuk. 😒 
Varit halvkrasslig några dagar och igår bröt det ut. Bara vila vila vila. Är så dålig på att bara vila. Vill göra så mycket... 
idag tänkte jag att jag är tillräckligt pigg för en promenad. Haha. Lol. Fick gå hem efter knappt 1 km. Höll på att svettas ihjäl. 
Elias är hemma idag, så han och Agnes gick vidare. 
Nu ligger jag halvdöd i sängen och väntar på att de ska komma hem. 
Hoppas jag blir piggare snart. Har inte gjort något vettigt på en vecka nu. Börjar bli rastlös...☹️ men ska vila massa idag och imorgon! Sen hoppas jag att jag är någorlunda pigg så Elias kan jobba🙂

Det kunde väl iallafall kunnat regna? 

Köpte en lära-gå-vagn. Det var roligt att åka i den. 
😷😷

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar