lördag 4 mars 2017

Bloggtajm

Hej hallå! Vet att ni saknat mig ;) 
Precis kommit hem från mamma, som påminde mig om mitt dåliga bloggande🙄). Vi gick en runda runt stan, jag råkade köpa en vårjacka till Agnes, hon bjöd på lunch. Myspys! 
Agnes ska sova, men ligger bara och pratar med sin kanin. Somnade på studs i bilen, men tror knappt 10 min sömn räcker fram till 19 ikväll... hehe

Vad har hänt mer? 
Agnes har blivit 8 månader, det jag undrar är vart tiden tog vägen???!!? 
Vi får mer och mer ordning i huset. Jag har bestämd när jag ska börja jobba igen(😪😪😅)

Träffade Ida förra helgen. Har inte träffats på typ 2 år! Det var mysigt. Fanns så mycket att prata om, men så lite tid. ❤

Vi har varit på öppna förskolan ett par gånger. Det var mysigare än jag trodde. Så det kommer fler tillfällen vi går dit :)

Härom veckan fick Agnes sin första tand, och nu börjar man se den när hon gapar. Såå gulligt med tänder på bebisar😍 

Ikväll vankas de taco-kväll! Bästa ❤

Många promenader blir det också
Gosa med kissarna är de bästa!
Idas lillasyster Maja och Agnes ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar