fredag 21 juli 2017

Feber

Febern har fortsatt idag. Hon har aldrig varit så här dålig innan och det är så jobbigt! (Mest för mig tror jag)
Hon har knappt velat äta eller dricka idag. Varit superledsen och inte kunnat somna själv, utan vrålskrikit i typ panik innan man vaggat henne till sömns. Tre gånger. På tre timmar. 
Sen tänkte jag att hon måste vara hungrig. Hon har liksom ätit 1/2 flaska välling och 1/3 macka på hela dagen. Nope. Ingenting. Inte vatten, välling, macka, mat, mosad banan eller fruktpure. 
Tillslut satte jag henne framför babblarna och gav maten. Det funkade!! Hon åt upp nästan allt. (Har testat för några månader sen och då har det också funkat)
Nu la jag henne igen. Inget gnäll än. 
Hon var väl hungrig, men ville inte äta. Antagligen för att hon har/hade ont nånstans :( 
Varit en väldigt påfrestande dag. Har inte ens lyckats komma utanför dörren idag. 

Imorgon är det kalas för Anton. Han fyller 24(!!!) år... vet ej hur det hände🙄 ska bli mysigt. Hoppas bara Agnes är tillräckligt pigg för att följa med! 

Idag ska vi grilla vildsvinshamburgare.  Föööör najs😋
Bild från igår. Nästan sett värre ut idag😔

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar