onsdag 12 juli 2017

Semester

Elias har semester. Alltså, så skönt! 
Igår kom Amanda hit, vi gick en sväng runt byn, solade & badade, åt grillat, spelade spel(Sverigeresan) och kollade på FILM! Sååå mysigt. Elias klippte gräset så han slapp spela spel och halva tjejfilmen. Hehe 

Vi har börjat greja lite i Agnes rum. Rivit ut tapeter iallafall. Ska riva taket idag kanske, sen ska vi ha nytt tak, nya väggar(tapet då) och nya golv. Ska bli så spännande och se hur det blir :D 

Mamma kom till byn förut, vi tog en sväng runt sjön. Inte lika roligt väder idag, men rätt skönt ändå! Hade ett superhärligt tempo. Det var lääänge sen jag gick 7km på 70min. Mamma räknade väl med snigelfart, för sist hade jag världens skoskav😅

Imorgon ska vi lämna Sigge och Skruttan på katthotell. Känns konstigt. Men dom kommer få det bra. Fööööör på fredag åker vi till Umeå och bästa Josse❤️ ska bli så mysigt! Dock är vädret väldigt oklart. Hade varit najs med sol, men det ser mörkt ut.. får se vad vi hittar på. :D

Nu grillar Elias hamburgare. Är så hungrig nu så ska bli gott med mat. 

Hörs efter Umeå 👋🏼
I fredags var vi på 50års kalas för min farbror Patrick. Elias och jag passade på att ta en Prommis i Bergavik när Agnes skulle sova. Hur mysigt??! 
Om man ser hur nöjd Agnes är, skulle ni se mormorn som kom ifrån kalaset en sväng ;)
Haft lite soliga dagar här. ☀️🌸

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar