torsdag 29 juni 2017

Barnfritt

Igår lämnade jag Agnes hos mommo(&moffa) för övernattning. Jag tänkte att vi skulle hinna greja lite hemma på kvällen, men eftersom vi behövde handla och laga mat, så slutade det med två avsnitt av Orange is the new black istället. Åt middag typ halv sju(sent för oss😂) så man orkade inte göra nåt sen. Men ganska skönt ändå. Sa till Elias att jag minsann skulle ta sovmorgon imorgon, iallafall ligga kvar i sängen länge. Var uppe och åt frukost i vanlig ordning vid halv 8.... haha! 
Nu har jag dammsugit hela huset och torkat golven uppe. Duschat också 👌🏼

Nu ska jag strax blåsa & platta håret. Sen kommer Madde & vi ska åka och hämta Agnes. 😃 får se vad vi ska hitta på. Blir kanske en sväng i byn. 
Har ju haft sån skoskav sen mamma & jag gick runt sjön så har inte kunnat gå i vanliga skor. Hoppas det går bättre idag!

Elias ska iväg och grilla med jobbet ikväll, så har kvällen för mig själv. Antar att det kommer sluta med att jag somnar kl9 fast jag tänkt vara uppe sent och kolla serier😂 hänt innan.... eller spela Sims kanske. Det var lääääänge sen. 

Ha en bra dag ❤️
Sjön är magisk. Att lite vatten och sol kan göra så mycket. ☀️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar