söndag 25 juni 2017

Kalas, midsommar & kalas

Har haft två kalas för Agnes. Ett var förra lördagen med min familj och ett idag med Elias familj. Anledningen till att vi inte hade samtidigt var att Josse var hemma förra helgen. Men hade lika väl kunnat ha ett stort då😅 man blir liksom trött av kalas! Haha. Hon har fått så mycket fina saker❤️ en lista(på det jag kommer på just nu)
Docka+ dockvagn
Pool med lite leksaker 
Kläder i massor! 
En lära sig bok, typ lära sig räkna, knäppa knappar och knyta skor
En bok som djur låter när man klappar dom på magen
Halsband med månadssten
Sopbubblor 
Leksaksko som spelar lite låtar
Gosedjur - Bibbi från babblarna
Cykelhjälm
Lappfilt som Jennie har sytt!

Av mig och Elias fick hon en gungställning, lära gå skor & duplo. 
Bortskämd unge 😍❤️

Muppligan samlad
Josse gjorde tårta😍🎂
Dagens kalas. Fullt ös med (nästan) alla kusinerna. Elliot är lite liten för att leka än😅
Min tårta🎂

I fredags var det midsommar. Elias kompis Calle var här. Vi åt silllunch, spelade trekamp(jag vann👏🏼) grillade och spelade spel. Var lugnt och skönt! Himla trevlig kväll :) 
Agnes fyllde år på lördagen. Vi gick upp och sjöng kl 6 när hon vaknade. Hon fick paket på sängen. Tror hon gillade de. 
Elias och jag var lite halvt bakis, så vi tog det mest lugnt. Gjorde tårtbottnar och fixade lite. Inget särskilt. Agnes var inte på nåt toppen humör ändå, så gjorde inget att vi bara var hemma. Hehe

Nu ska vi snart sova. 
Imorgon ska jag & mamma hälsa på Dagny en liten sväng och även mormor & morfar. Fick massssssa tårta över, så perfekt att ge bort lite ;) 

 Hoppas ni har haft en trevlig helg! 
Puss
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar