torsdag 22 juni 2017

....

Igår kväll var jag inte alls pigg. Hade nån konstig huvudvärk och var helt slö och trött. Gick och la mig innan 9, och bad Elias sova nere så jag kunde få sova i lugn och ro(han snarkar). Hörde dock snarkningarna nerefrån... men det blev ingen lugn natt för mig😂
Vi har fönstret öppet så Sigge och skruttan kan springa in och ut som de vill. 
Så här såg min natt ut:
Sigge tar sats och hoppar från fönstret och landar på mig i sängen, ungefär 5 gånger. Istället för att komma och gosa, för han har ändå väckt mig, lägger han sig nere bredvid sängen....
Skruttan kommer och gosar i 10 sekunder innan hon börjar klökas. Hon tänkte alltså klökas på mitt täcke mitt i natten. Hann putta undan henne så det mesta kom på golvet, lite kom på lakanet. Fick gå upp och torka....
Grannkatten tittade in under tidig morgon. ( den söta, så den hade kunnat få komma och gosa med mig) Sigge fräser iväg den. Min vaktkatt❤️
Efter de går han ut. Jag hinner somna om. Han kommer in och hoppar på mig. Gosar en liten stund. Hoppar sen ner och lägger sig på golvet igen.🙄

Agnes vaknade kvart i sex. Sigge lägger sig på mig och gosar. Ligger fortfarande kvar. Händer ofta när hon vaknar. Haha! 

Idag kommer Jennie och Ebbe hit på promenad och lite födelsedagsfirande. På lördag fyller dom 1 år. 🎈❤️

Ha en trevlig midsommar☀️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar