lördag 26 augusti 2017

Helg!

Första veckan i verkligheten avklarad. Elias har börjat jobba & jag är mammaledig igen. Är hemma en vecka till, sen börjar jag jobba. Kan knappt fatta vart tiden har tagit vägen!! Skönt att Elias ska vara hemma 8 veckor innan hon ska skolas in på förskolan. Ska bli spännande😃 
Nu är taket klart. Så himla najs! Plåtslagaren har dock lite kvar, men det tar bara ett par timmar(tror jag😂)
Dom lämnade massa skit kvar, så häromdagen slängde jag & Elias ihop det till olika högar så det blir lätt att sortera på tippen. Så nu är han & hans pappa iväg med det sista. Vi har fått i ordning i garaget också! Sååå stort det känns, haha. 

Känns skönt nu. Ska bara rensa gången en eller två gånger till. Städa altanen och ta undan dynorna. Sen är vi redo för hösten. Känns alldeles för tidigt att inte kunna sitta ute och äta mer, men hurgutt är det när det är kallt 😅

Nu ska jag hinna vila lite innan det är dags att börja förbereda inför kvällen, då rasmus och ami kommer hit på grillat :)


❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar