fredag 18 augusti 2017

Trött, tröttare,

Tröttast. 
Idag är jag ett lik. 
Kunde först inte somna igår. Lucas var här och spelade datorspel med oss. Jag gick och la mig innan han åkte hem(somnade mitt i spelade haha) och dom satt nere och pratade och eftersom vi inte har någon dörr så hör man allt och kunde då inte somna.... 
men han åkte hem runt 12, så blev inte så sent. 
Vaknade sen runt 4 tiden av att skruttan springer ner för trappan. Dom går väldigt sällan ner om inte vi är där, vilket då betyder att hon tagit in nåt... när hon kommer upp och är i sängen får jag smått panik😅 tänder lampan och ser att det väller ut saliv. Hon vägrar samarbeta och springer ut och kunde typ inte somna om där efter. Man tror ju alltid att det är nåt allvarligt :(( 
Men nyss var hon inne och åt så inget fel på henne👍🏼😃

Nu är Agnes uppe så snart blir det frukost. Inga planer idag mer än grillat hos mamma & pappa ikväll. Det regnar ute så kanske hinner med lite städning. 

Skruttan låg ute och solade med mig igår. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar