söndag 20 september 2009

ibland kan jag bli så där förbannad/sur/irriterad på människor. nu gäller det en person som stod mig nära med som slutade med krig, ungefär. Vi bråkade hur mycket som helst och har typ inte pratat någonting. Han säger till våra s.k. gemensamma kompisar att han inte gillar mig, jag vet att han hatar mig och jag avskyr honom så det är ingen big deal så. men att han vågar skicka sms och vara trevlig mot mig, där går fan gränsen!!! jävla plommon, vem fan tror han att han är när han är hur falsk som helst. jag vet att han inte bryr sig ett skit. JÄVLA IDIOT. seriöst.
en kompis skrev precis att om dom kommer inte på mig säger han att han inte gillar mig och blabla. så varför skriver han då? seeeepppeeeeeee.

nu är jag så trött på detta. kan inte bara ge upp.

elínG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar